Pexels Karolina Grabowska 4498136

Verzending

1. Betalingen
Je kan betalen met Ideal, Creditcard, Klarna/Afterpay

2. Verzending
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16:00 worden dezelfde werkdag 
verstuurd. (In Europa) Andere orders worden de volgende werkdag verstuurd. 
Afhankelijk van je locatie word je pakket overgedragen aan de bezorgdienst 
(PostNL, DHL)

3. Verzendkosten
Verzending binnen NL kost €6,95 per pakket. Verzending buiten NL is wisselend.
De verzendkosten zijn afhankelijk van land van bestemming en gewicht van het 
pakket. Deze kosten worden getoond bij het uitchecken.

4. Verpakking
Je fles of flessen worden stevig verpakt met vulpapier in een doos.
Tijdens het transport kunnen er kleine beschadigingen ontstaan.
We proberen het zo goed mogelijk te verpakken om deze kans te verkleinen.

5. Levertijd
Als we je bestelling op maandag-vrijdag voor 16:00 ontvangen wordt deze 
dezelfde dag verstuurd. Binnen Nederland krijg je dan vaak een werkdag 
later je pakket thuis en in de meeste Europese landen duurt dit 2-6 werkdagen 
afhankelijk van de locatie. Voor bestellingen buiten Europa varieert de 
bezorgtijd van 5-14 werkdagen afhankelijk van de locatie. De bezorgdienst 
kan je op de hoogte houden van de exacte leverdatum.

6. Ander bezorgadres?
Wil je je pakket op een ander adres laten bezorgen dan je eigen adres? Je kan 
dit aangeven tijdens het bestel proces. Wil je je pakket bij een bedrijf laten 
bezorgen? Geef dit dan duidelijk aan. We leveren niet aan postbussen buiten 
Nederland.

7. Niet thuis?
De bezorgdienst laat vaak een kaartje achter waarop staat dat ze hebben 
geprobeerd je pakket bij je af te leveren met verdere instructies. Hou goed 
je track & trace link in de gaten die verschaft word door de bezorgdienst om 
ervoor te zorgen dat je thuis bent op het moment van bezorging.

8. Schade
Mocht er schade aan je pakket zijn neem dan binnen 3 dagen na het accepteren 
van het pakket contact met ons op. Is er duidelijk schade aan de buitenkant 
van de doos maak dan foto's voordat je de doos openmaakt. Graag worden we 
voorzien van foto's en omschrijving van de schade aan je pakket. Dan proberen 
we het zo goed mogelijk op te lossen.

9. Douane
a. Al onze producten worden geleverd met VAT (BTW)
b. Kosten voor het vrijgeven van je pakket bij de douane zijn voor de klant.
Wij hebben geen controle over de ze kosten. Je pakket kan worden open gemaakt
door de douane en je bezorging vertragen.
c. Het kan zijn dat de douane je pakket beschadigt, dit is niet onze 
verantwoordelijkheid en de schade wordt niet door ons vergoedt.
d. Pakketten die naar ons terug gestuurd worden door de douane worden vergoed
exclusief verzendkosten.
e. Voor verdere informatie over douane kan je het beste contact opnemen met 
de gemeente, overheid of douane.
f. We verzenden pakketten naar het land van de klant op risico van de klant 
en kunnen de levering niet garanderen.

10. VAT (BTW) vrije bestelling
Voor VAT vrije bestellingen kan je via de mail contact opnemen. Hiervoor 
hebben we de volledige bedrijfsgegevens en VAT nummer nodig. We voorzien 
je van een factuur en betalingsmethode via de mail.