Winkelwagen
1. Betalingen Je kan betalen met Ideal, Creditcard, Klarna/Afterpay 2. Verzending Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16:00 worden dezelfde werkdag verstuurd. (In Europa) Andere orders worden de volgende werkdag verstuurd. Afhankelijk van je locatie word je pakket overgedragen aan de bezorgdienst (PostNL, DHL) 3. Verzendkosten Verzending binnen NL kost €6,95 per pakket. Verzending buiten NL is wisselend. De verzendkosten zijn afhankelijk van land van bestemming en gewicht van het pakket. Deze kosten worden getoond bij het uitchecken. 4. Verpakking Je fles of flessen worden stevig verpakt met vulpapier in een doos. Tijdens het transport kunnen er kleine beschadigingen ontstaan. We proberen het zo goed mogelijk te verpakken om deze kans te verkleinen. 5. Levertijd Als we je bestelling op maandag-vrijdag voor 16:00 ontvangen wordt deze dezelfde dag verstuurd. Binnen Nederland krijg je dan vaak een werkdag later je pakket thuis en in de meeste Europese landen duurt dit 2-6 werkdagen afhankelijk van de locatie. Voor bestellingen buiten Europa varieert de bezorgtijd van 5-14 werkdagen afhankelijk van de locatie. De bezorgdienst kan je op de hoogte houden van de exacte leverdatum. 6. Ander bezorgadres? Wil je je pakket op een ander adres laten bezorgen dan je eigen adres? Je kan dit aangeven tijdens het bestel proces. Wil je je pakket bij een bedrijf laten bezorgen? Geef dit dan duidelijk aan. We leveren niet aan postbussen buiten Nederland. 7. Niet thuis? De bezorgdienst laat vaak een kaartje achter waarop staat dat ze hebben geprobeerd je pakket bij je af te leveren met verdere instructies. Hou goed je track & trace link in de gaten die verschaft word door de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat je thuis bent op het moment van bezorging. 8. Schade Mocht er schade aan je pakket zijn neem dan binnen 3 dagen na het accepteren van het pakket contact met ons op. Is er duidelijk schade aan de buitenkant van de doos maak dan foto's voordat je de doos openmaakt. Graag worden we voorzien van foto's en omschrijving van de schade aan je pakket. Dan proberen we het zo goed mogelijk op te lossen. 9. Douane a. Al onze producten worden geleverd met VAT (BTW) b. Kosten voor het vrijgeven van je pakket bij de douane zijn voor de klant. Wij hebben geen controle over de ze kosten. Je pakket kan worden open gemaakt door de douane en je bezorging vertragen. c. Het kan zijn dat de douane je pakket beschadigt, dit is niet onze verantwoordelijkheid en de schade wordt niet door ons vergoedt. d. Pakketten die naar ons terug gestuurd worden door de douane worden vergoed exclusief verzendkosten. e. Voor verdere informatie over douane kan je het beste contact opnemen met de gemeente, overheid of douane. f. We verzenden pakketten naar het land van de klant op risico van de klant en kunnen de levering niet garanderen. 10. VAT (BTW) vrije bestelling Voor VAT vrije bestellingen kan je via de mail contact opnemen. Hiervoor hebben we de volledige bedrijfsgegevens en VAT nummer nodig. We voorzien je van een factuur en betalingsmethode via de mail.